تحقیق و توسعه



هدف اصلی از ایجاد این واحد تبدیل شرکت از یک تولید کننده مطلق در زمینه شیرآلات صنعتی به یک گروه صنعتی د رحوزه طراحی، مهندسی و ساخت تجهیزات مرتبط در حوزه انرژی می باشد کارشناسان این شرکت از قویترین و بروزترین نرم افزار ها در عرصه مدل سازی و تحلیل های مهندسی در پروژه های خود بهره می گیرند.


مجموعه ویستا برزین با درک اهمیت دستیابی به دانش فنی برای پیشبرد اهداف میان مدت و بلند مدت خود و پیوستگی صنعت و دانشگاه با توجه به جنس فعالیتهای صورت گرفته در واحد تحقیق و توسعه از فارغ التحصیلان دانشگاه های معتبر در حوزه های فنی و همچنین از نظراتِ گروهی از اساتید صاحب نظر دانشگاه در حوزه های مربوطه یاری می جوید.




این تلاشها باعث شده مسئولیت این شرکت را برای استفاده از تمامی ظرفیتهای خود جهت بومی سازی دانش ساخت شیرآلات و تجهیزات وابسته سنگین کرده و وظیفه واحد تحقیق و توسعه آن را به عنوان موتور حرکت شرکت برای دستیابی به اهداف بلند مدت بیش از پیش پر رنگ می سازد.


همچنین واحد تحقیق و توسعه برای تحقق فعالیت های خود دارای کارگاه نمونه سازی می باشد که در آن محصولاتی که مراحل طراحی آنها به پایان رسیده است را به صورت محدود تولید می کند.


از دیگر توانمندی های این واحد برگزاری کلاس های آموزشی جهت ارتقای سطح علمی افرادی می باشد که میخواهند در صنعت نفت و گاز فعالیت کنند این دوره های آموزشی بصورت فردی و یا گروهی در محل کارخانه این شرکت برگزار می گردد.